صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

   

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. امروز برای شما نسخه اصلی ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره یونس را آماده کردم که از هر جهت با نسخه های مشابه چه از نظر صدا و چه تصویر قابل مقایسه نیست زیرا نسخه های مشابه این ویدیو یا دارای کیفیت تصویری خوبی نیستند یا دارای کیفیت تصویری خوبی هستند ولی صدای این نسخه ها دارای اکو می باشد که به شخصه زیاد باب میل بنده نیست. ولی این نسخه هم دارای کیفیت تصویری و هم صوتی بدون اکوی خوبی است و در آخر لازم به ذکر است بگویم این نسخه،نسخه ی اصلی است که آقای محمد مهدی در اینترنت منتشر کردند و نسخات دیگر از این نسخه کپی برداری شده اند.با تشکر بابت مطالعه متن فوق و بازدید از وبلاگ صوت داوودی.

نسخه با کیفیت خوب و با حجم 74 مگابایت:

www.4shared.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸
حسن عبوسی

نظرات  (۳)

سلام
سالهاست که دنبال این تلاوت می گردم
مخصوصا آیه لهم البشری و آیه ان العزة لله جمیعا که شاهکار هستند
ابتدا فکر می کردم فقط صوتی است ولی حالا که تصویری آن را قرار داده اید خیلی خوشحال شدم
خداوند خیر دنیا و آخرت را نصیب شما بفرماید
اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ:
تشکر بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی و نظر دادن به این پست وبلاگ امیدوارم هر جا که هستید در پناه حق و سالم و سلامت باشید
۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۰ عبدالباسط
سلام تشکر دوست عزیز بابت تلاوت
اگه براتون مشکلی نیست بی زحمت تو مدیا فایر آپلود کنید
من با فورشیرد مشکل دارم

پاسخ:
با سلام و تشکر بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی . چرا برادر 4shared که یک سایت قدیمی و قدرتمند برای آپلود و دانلود است و اگر در شروع دانلود تازگی ها مشکل پیدا کرده اید چند باری امتحان کنید حتما موفق به دانلود خواهید شد ولی اگر امتحان کردید و موفق نشدید به بنده اطلاع بدهید تا در اولین فرصت این فایل را در مدیافایر آپلود کنم و لینکش را در اختیار شما بگذارم. با تشکر از بازدید شما از وبلاگ صوت داوودی.
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۵ حسن عبوسی
با سلام خدمت بازدیدکنندگان وبلاگ صوت داوودی. اگر برای دانلود از سایت 4shared دچار مشکل می شوید می توانید برای دانلود این ویدیو به لینک زیر مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی