صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

ویدیو تلاوت کمیاب از استاد عبدالباسط سوره حج


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی امروز برای شما با کیفیت ترین و کامل ترین نسخه موجود از ویدیو تلاوت سوره حج را آماده کردم .شاید شما بپرسید این ویدیو که کیفیت پایینی دارد؟ولی بنده به شما می گویم برای تشخیص کیفیت این ویدیو نسخات مشابه را با این ویدیو مقایسه کنید حتما متوجه خواهید شد که کیفیت تصویر این نسخه نسبت به سایر نسخات چه قدر بهتر است. امیدوارم از شنیدن آیاتی چند از کلام الله مجید با صدای استاد عبدالباسط لذت ببرید.

نسخه با کیفیت خوب و با حجم 26 مگابایت:

PicoFile.com

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
حسن عبوسی

نظرات  (۲)

۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۶:۵۰ صوت داوود
سلام
بسیار ممنون جناب عبوسی بابت زحماتی که برای یافتن نسخه‌های برتر تلاوت‌های تصویری استاد می‌کشید.
فقط یه سؤال: نسخۀ کامل دو مقطع که در وبلاگ گذاشتید رو هم دارید؟ یکی مقطعی از سوره فرقان و دیگری سوره اسراء. البته یادمه برای سوره اسراء از خودم هم سؤال کردید. آیا موفق شدید کاملش رو پیدا کنید؟
پاسخ:
با سلام و تشکر خدمت دوست بزرگوارم علی آقای عزیز.درباره  سوال اولتان باید بگویم بنده نسخه کامل مقطع سوره فرقان را ندارم ولی درباره سوال دومتان باید بگویم نسخه کامل تلاوت سوره اسراء آیه 1-15 را مدت ها  قبل یافتم و در وبلاگ گذاشتم و شما می توانید برای مشاهده این مطلب به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
http://sotedavoodi.blog.ir/1394/06/03/-118a
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۲ صوت داوود
سلام
منظور من تلاوت اسراء در شاذلیه بود که خودتون هم مدتی پیش پیگیرش بودید. مقطعی از فایل اصلی اون رو گذاشتید، به همین دلیل تصور کردم شاید نسخه کامل و اصلیش رو پیدا کردید.

اون تلاوت قمر رحمن استاد غلوش رو هم ممنون می‌شم فایل خودتون رو آپلود کنید. چون نسخه‌های موجود در آپارات و جاهای دیگه خیلی کیفیت ندارند.
پاسخ:
با سلام خدمت دوست بزرگوارم علی آقای عزیز. نه بنده هم همون مقطع کوتاه رو با اون کیفیت دارم و نسخه کاملش موجود هست اما از روی پرده برداشته شده . و درباره ویدیو استاد غلوش باید بگویم نسخه کامل و اصلی این ویدیو حجمش حدود 300 مگابایت هست که بنده برای آپلود مجبورم به سایز 640×480 تبدیل کنم تا حجمش حدود 90 مگابایت شود  اما این را بگویم که کیفیتش زیاد افت نخواهد کرد و خیلی بهتر از نسخات موجود خواهد بود مثل ویدیو تلاوتی که قبلا از استاد غلوش سوره احزاب را منتشر کردم . اگر شما به این نظر بنده رضایت می دهید  به بنده اطلاع دهید تا ویدیو مورد نظر شما را برای آپلود آماده کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی