صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

                                


با سلام خدمت بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی . امشب باز هم شاهد انتشار تلاوت جدیدی از استاد عبدالباسط توسط خانم شدا فواح هستیم که بنده تصمیم گرفتم برای استفاده عموم این تلاوت زیبا را در وبلاگ صوت داوودی قرار دهم. این تلاوت مربوط به سال 1984 میلادی می باشد که استاد  در استدیو این تلاوت زیبای سوره حشر را انجام داده اند. امیدوارم از شنیدن این تلاوت زیبا لذت ببرید.



نسخه اصلی منتشر شده با کیفیت خوب و حجم 27 مگابایت:

 www.mediafire.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
حسن عبوسی

نظرات  (۱)

سلام داداش.ایمیل شما را ساعاتی پیش دیدم و تلاوت رو دانلود و استماع کردم.از شنیدنش حظ معنوی فراوان بردم و ب درگاه معبود یگانه برای رفع حوائج شما دست دعا بلند کردم،امیدوارم دعای من در حق شما و همه رفقا ب خصوص آقا ماجد و آقای قنبری و برادر عزیزم آقا مصطفی،مقبول درگاه حضرت دوست قرار گیرد؛ان شاء الله.

خواهر محترمه و گل ما،بانو شدا (خداوند جزای خیرش دهد)با انتشار تلاوات دست اول از قاری فقید،استاد مرحوم عبدالباسط(رضی الله عنه) ب خصوص در این روزها ک داریم ب سالگرد استاد نزدیک می شویم،موجی از شعف و شادی را برای دوست داران آن استاد خوش اخلاق و پاک سرشت,ب ارمغان آورده است.دوام شعف شما عزیزان؛خواسته قلبی من و همه طرفداران استاد کبیر شیخ مصطفی اسماعیل(رحمة الله علیه)،از درگاه ایزد منّان است.


من با اینکه علاقه آنچنانی ب استماع تلاوت قرآن با صدای سایر قراء حتی شیخ منشاوی و شیخ عبدالباسط ندارم اما دلایل زیادی از جمله احساس تعهد نسبت ب وبلاگ نویسان قرآنی و وظیفه تشکر از آنان باعث می گردد ک تلاوات این اساتید را استماع نمایم.البته من قصد تخریب این دو استاد و زحمات آنان در راه قرآن مجید را ندارم،این اساتید بزرگوار ،شاهکارهای زیادی ب یادگار گذاشته اند و صدایشان بسیار جذاب است،اما،قاری اول مصر،گیرایی خاصی در صدای ایشان است ک البته هر شنونده ای جذب آن نمی گردد و کسی ک گیرایی خاص صدای ایشان را درک کند از استماع اصوات سایر قراء صرف نظر خواهد کرد.
پاسخ:
با تشکر از نظر شما برادر گرامی آقا احسان عزیز. بله حرف شما متین است و استاد مصطفی اسماعیل اکبرالقرا هستند ولی استاد عبدالباسط و استاد منشاوی تلاوات بسیار زیبایی دارند که بنده به شخصه تلاوات  این 3 استاد بزرگوار را  به یک اندازه دوست دارم ولی به دلیل این که بنده مقلد استاد منشاوی هستم بیشتر تلاوات استاد منشاوی را استماع می کنم. امیدوارم شما هم از این پس نه تنها تلاوات این 3 استاد بزرگوار بلکه تمام اساتید مصری از جمله استاد حصان ،استاد بهتیمی،استاد غلوش،استاد شحات،استاد شعیشع و استاد لیثی را هم گوش داده و حظ معنوی ببرید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی