صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. دیروز شاهد انتشار ۲ تلاوت زیبا از استاد عبدالباسط بودیم که یکی از این تلاوت ها را که مربوط به سوره قصص می باشد خانم شدا فواح و دیگری که مربوط به سوره انعام و طارق می باشد آقای محمد هادی از عراق منتشر نموده اند که دوست بزرگوارمان آقای قنبری مدیر وبلاگ صوت داوود زحمت تدوین و آماده سازی این تلاوت ها کشیدند و در وبلاگ ارزنده خودشان قرار دادند به همین جهت بنده شما بازدید کنندگان محترم را برای دانلود و اطلاعات بیشتر از این تلاوت های زیبا به وبلاگ دوست بزرگوارم آقای قنبری هدایت می کنم. با تشکر از شما بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.


برای دانلود و اطلاعات بیشتر لطفا به وبلاگ صوت داوود به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

                                                                      http://sotedavood.blog.ir/post/76


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
حسن عبوسی

نظرات  (۱)

شرمنده فرمودید حسن آقای عزیز. تفاوت این دو وبلاگ فقط یه حرف «ی» هستش که اونم نمک دنیای مجازیه. به هر حال وجود شما برای ما عزیزه.
پاسخ:
خواهش می کنم برادر این حرفا چیه بنده وظیفم رو انجام دادم. تشکر فراوان بابت خدمات فرهنگی و قرآنی شما علی آقای بزرگوار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی