صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

توجه! توجه!

با سلام خدمت شما بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. تا الآن بنده ویدیو تلاوت ها را به صورت داوطلبانه در وبلاگ قرار می دادم و همچنان هم این رویه را ادامه خواهم داد (به جز یکی دو ویدیو) ولی از شما دوستداران ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط خواستارم اگر ویدیو تلاوت خاصی از استاد مد نظرتان است به بنده از راه های مختلف از جمله فرستادن نظر در وبلاگ و یا ایمیل اطلاع بدهید تا در اولین فرصت ویدیو تلاوت مد نظرتان را با کیفیت خوب در وبلاگ قرار دهم. در ضمن شما عزیزان می توانید آدرس ایمیل بنده را در زیر این متن مشاهده فرمایید. با تشکر فراوان از شما بابت مطالعه متن فوق و بازدید از وبلاگ صوت داوودی.

                                     



                                              hasanabousi@gmail.com 

      


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۸
حسن عبوسی

نظرات  (۴)

۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۹ صوت داوود
سلام
حالا که قرار به درخواست ویدیو هست، همون ویدیویی که بحثش شد و مربوط به ابتدای تلاوت تحریم قصار پاکستانه رو هم بذارید. بنده خودم این فایل رو دارم، ولی از اون‌جا که الزامی نیست حتماً فایل تلاوت در وبلاگ بگذارید، می‌تونید این‌جور ویدیوها رو هم در دسترس همه قرار بدید.
پاسخ:
چشم آقای قنبری در اولین فرصت این ویدیو را در وبلاگ قرار می دهم. با تشکر فراوان از نظر شما.
۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۵:۱۱ عبدالباسط
سلام تشکر
بعدا درخواست تلاوت از شما هم میکنم بردار
آخر نگفتید اون ویدیو کجا منتشر شده
پاسخ:
با سلام لینک اون ویدیو در سایت منتدیات وجود داشت که متأسفانه چند وقتی هست که سایت منتدیات از کار افتاده البته اگر  در سایت های عربی دیگر هم بگردید ممکن اون ویدیو را پیدا کنید.
سلام اینکه گفتید به غیر از یکی دو ویدیو ینی چی ینی؟ یکی دو ویدیو دارید که تا در خواست ندن نمیگذارید یا اصلا قصد انتشارش رو ندارید؟
پاسخ:
نه برادر منظورم این بود که تا قبل از این پست فقط یک یا دو نفر از بنده درخواست ویدیو تلاوت کرده بودند و بنده تو وبلاگ گذاشتم.
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۹ محمود مهدوی
باسلام و درود بشما برادر عزیز خسته نباشید  تقاضا دارم اگه تلاوت تصویری از سوره صافات  را با اجرای شیخ عبدالباسط دارید لطفا تو وبلاگ بذارید  متشکرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی