صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com


با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. امروز به مناسبت ولادت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) نسخه اصلی ویدیو تلاوت استاد محمود علی البنا سوره آل عمران را تقدیم شما عزیزان می کنم . همان طور که در عکس هم مشاهده می فرمایید مکان اجرای این تلاوت بسیار زیبا استدیو مسجد امام حسین (ع) است و بنده حقیر امیدوارم از دیدن این ویدیو تلاوت و شنیدن آیاتی از کلام الله مجید با صدای استاد محمود علی البنا لذت ببرید.


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 91 مگابایت:

www.mediafire.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۸
حسن عبوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی