صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است


باسلام خدمت بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی امروز برای شما نسخه اصلی ویدیو تلاوت بسیار زیبای استاد عبدالباسط سوره تحریم-طارق-قدر-نصر را آماده کردم . درست است که این ویدیو چند سالی هست که منتشر شده اما چیزی که این نسخه را از سایر نسخه ها متمایز می سازد کیفیت تصویر بسیار خوب این نسخه می باشد .این ویدیو مربوط به سال 1981 میلادی می باشد و استاد در کشور پاکستان این تلاوت را انجام داده است. امیدوارم از دیدن این ویدیو تلاوت و شنیدن آیاتی از کلام الله مجید با صدای استاد عبدالباسط لذت ببرید.


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 69 مگابایت:

www.mediafire.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۳
حسن عبوسی

آقای سید رضا محمدی :تلاوت تصویری قدیمی استاد عبدالباسط اگه حتی کوتاه داری تو وبلاگ بذار.


                              

                                 

                            لینک  مشاهده و دانلود ویدیو:

                                    www.aparat.com


۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۰
حسن عبوسی
آقای محمود مهدوی: لطفا تلاوت تصویری سوره های واقعه و ضحی و شرح را در صفحه اول وبلاگتون بذارید  خیلی از شما ممنونم.



نسخه با کیفیت خوب و با حجم 578 مگابایت:
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۰
حسن عبوسی

صوت داوود: سلام حالا که قرار به درخواست ویدیو هست، همون ویدیویی که بحثش شد و مربوط به ابتدای تلاوت تحریم قصار پاکستانه رو هم بذارید. 



این ویدیو حدود 3 هفته پیش منتشر شد که مربوط به استقبال مردم پاکستان از استاد عبدالباسط و بخشی از تلاوت کامل تحریم -حاقه -ضحی -انشراح است که خوشبختانه تلاوت سوره ضحی و انشراح را نیز با کیفیت بالا در خود دارد و بنده تصمیم گرفتم به مناسبت شهادت پیامبر  بزرگوار اسلام و امام حسن مجتبی(ع) و هم چنین درخواست دوست بزرگوارم آقای قنبری آن را در اختیار شما قرار دهم.
خواهشمندم در این روزهای عزیز  برای سلامتی همه ی مسلمین و ظهور حضرت مهدی(عج) دعا فرمایید. 
با تشکر فراوان از شما دوستان بزرگوار بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.

نسخه با کیفیت خوب و با حجم 147 مگابایت:

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۹
حسن عبوسی
چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

توجه! توجه!

با سلام خدمت شما بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. تا الآن بنده ویدیو تلاوت ها را به صورت داوطلبانه در وبلاگ قرار می دادم و همچنان هم این رویه را ادامه خواهم داد (به جز یکی دو ویدیو) ولی از شما دوستداران ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط خواستارم اگر ویدیو تلاوت خاصی از استاد مد نظرتان است به بنده از راه های مختلف از جمله فرستادن نظر در وبلاگ و یا ایمیل اطلاع بدهید تا در اولین فرصت ویدیو تلاوت مد نظرتان را با کیفیت خوب در وبلاگ قرار دهم. در ضمن شما عزیزان می توانید آدرس ایمیل بنده را در زیر این متن مشاهده فرمایید. با تشکر فراوان از شما بابت مطالعه متن فوق و بازدید از وبلاگ صوت داوودی.

                                     



                                              hasanabousi@gmail.com 

      


۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۸
حسن عبوسی


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. امروز برای شما نسخه اصلی ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره بقره را آماده کردم که این نسخه دارای کیفیت تصویری بسیار خوبی می باشد و لازم به ذکر است بگویم این نسخه،نسخه ی اصلی است که آقای محمد مهدی در اینترنت منتشر کردند و نسخات دیگر از این نسخه کپی برداری شده اند.با تشکر بابت مطالعه متن فوق و بازدید از وبلاگ صوت داوودی.


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 112 مگابایت:

(لینک دانلود از سایت فورشیرد)

www.4shared.com


(لینک دانلود از سایت مدیا فایر)

www.mediafire.com



۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۸
حسن عبوسی


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. امروز به مناسبت اربعین حسینی برای شما نسخه اصلی ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره ابراهیم -قدر را آماده کردم این تلاوت در جنوب کشور آفریقا و در سال 1981 میلادی انجام شده است. شاید شما بگویید این ویدیو سالهاست که منتشر شده ولی باید بدانید این نسخه،نسخه ی اصلی است که در اینترنت منتشر شده و نسخات دیگر از این نسخه کپی برداری شده اند.با تشکر بابت مطالعه متن فوق و بازدید از وبلاگ صوت داوودی.



نسخه با کیفیت خوب و با حجم 155 مگابایت:

www.mediafire.com

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۳
حسن عبوسی



با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. امروز به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد درگذشت استاد عبدالباسط برای شما نسخه اصلی ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره نور را آماده کردم . شاید شما بگویید این ویدیو در پست ویدیو های سوره نور بود  ولی باید بدانید این نسخه،نسخه ی اصلی است که در اینترنت منتشر شده و نسخات دیگر از این نسخه کپی برداری شده اند از جمله نسخه ای که در پست ویدیو های سوره نور در اختیار شما عزیزان گذاشتم.با تشکر بابت مطالعه متن فوق و بازدید از وبلاگ صوت داوودی.


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 83 مگابایت:

www.mediafire.com

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
حسن عبوسی


نسخه با کیفیت خوب و باحجم 100 مگابایت:
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۶
حسن عبوسی


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. امروز برای شما کامل ترین و با کیفیت ترین نسخه موجود از ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره نمل را آماده کردم.متأسفانه با این که این نسخه کامل ترین نسخه موجود از این ویدیو تلاوت هست ، کامل نیست و به صورت ناقص منتشر شده است ولی در کل تلاوت بسیار زیبایی است که استاد عبدالباسط در کشور کویت و در سال 1986 میلادی انجام داده است.

امیدوارم از دیدن و استماع کلام الله مجید با صدای استاد عبدالباسط لذت ببرید.


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 23 مگابایت:

www.mediafire.com

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۷
حسن عبوسی