صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

آقا تقی : با سلام و خسته نباشید خدمت شما آیا از تلاوتهای استاد عبدالباسط در ارمنت هم فیلمی دارید؟



با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی.امروز به خاطر سوال دوست بزرگوارم آقا تقی عزیز تصمیم گرفتم این ویدیو تلاوت رو در اختیار شما عزیزان قرار دهم و این رو هم بگویم که از این ویدیو تلاوت نسخه ای که کیفیت تصویریش خوب باشد موجود است اما در بعضی از مقاطع دچار قطع صدا و تصویر می شود ولی این نسخه ای که در این پست تقدیم شما عزیزان کردم این مشکلات را ندارد. در هر حال امیدوارم از دیدن این ویدیو تلاوت و شنیدن آیاتی از کلام الله مجید با صدای استاد عبدالباسط لذت ببرید.


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 110 مگابایت:

www.mediafire.com

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
حسن عبوسی

نظرات  (۲)

سلام احسنت خیلی ممنون.
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۶ سید رضا محمدی
سلام تشکر فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی