صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ

ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره ضحی و انشراح


نسخه باکیفیت مناسب و با حجم 16 مگابایت: 

www.aparat.com

نسخه کامل پخش شده از شبکه قرآن سوره ضحی و انشراح و قدر با کیفیت مناسب و با حجم 19 مگابایت:( البته تلاوت سوره احزاب این ویدیو از شبکه قرآن پخش نشده ودر اولین فرصت نسخه کامل این ویدیو را در وبلاگ خواهم گذاشت)

PicoFile.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
حسن عبوسی

نظرات  (۱)

سلام بر برادر قرآنی خودم حسن آقای گل.شما اگر نسخه کامل ویدیو های مرحوم عبدالباسط رحمة الله علیه رو دارید پس چرا کامل نمی زارید؟مث همین ویدیو و ویدیو قبلی.راستی،شبکه قرآن این ویدیو هارو از شما می گیره(کپی) یا شما از اونها؟
پاسخ:
با سلام خدمت برادر گرامی  آقا احسان. راستش را بخواهید اوضاع اینترنت بنده زیاد مساعد نیست و به همین خاطر است که نمی توانم نسخه کامل ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را آپلود کنم ولی اگر شما می فرمایید چشم بنده سعی می کنم تا نسخه ی کامل ویدیو ها را در اختیار شما و عموم قرار دهم و در رابطه با سوال دومتان باید بگویم تازگیها شبکه قرآن از آرشیو قدیمی و پر محتوای خود زیاد استفاده نمی کند و اغلب تلاوت ها را از اینترنت می گیرد مثل برنامه بشری که آرم شبکه مصر را با آرم برنامه می پوشاند البته چند ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط به صورت نسخه اصلی در آرشیو شبکه قرآن وجود دارد که فقط یک یا دو بار از شبکه قرآن پخش شده است و خوشبختانه همه آن ها ضبط شده و در اینترنت به صورت کامل موجودند به جز ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره آل عمران که چند دقیقه اول آن ضبط نشده است و کامل ترین نسخه،نسخه ضبط شده استاد ماجد دوست بزرگوار و مدیر وبلاگ صوت السماء است. در هر حال بنده ویدیو تلاوت سوره ضحی انشراح و قدر را که سوره احزاب آن پخش نشده سال گذشته از سایت شبکه قرآن دریافت کردم و به زودی لینکش را در وبلاگ می گذارم ولی اگر شما خواستار نسخه کامل و با کیفیت مناسب این ویدیو تلاوت هستید می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید. با تشکر از نظر شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی