صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. حدود یک ماه پیش بنده تصمیم گرفتم که برای آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با وبلاگ صوت داوودی و آشنایی با تلاوت های صوتی جدید الانتشار استاد تعدادی از تلاوت های جدید الانتشار استاد عبدالباسط را در وبلاگ قرار بدهم که خدا را شکر در طی این مدت از لطف شما عزیزان بازدید کننده بهره مند گشتم و جا دارد از لطف شما به بنده و وبلاگ بنده تشکر کنم ولی طبق موضوع وبلاگ که  مشاهده می نمایید این وبلاگ تأسیس شده تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و بنده امروز تصمیم گرفتم به شما عزیزان اعلام کنم وبلاگ صوت داوودی از این پس فقط به ارائه و نشر تلاوت های تصویری می پردازد و شما عزیزان می توانید برای مشاهده و استفاده از تلاوت های صوتی جدید الانتشار استاد عبدالباسط به وبلاگ صوت داوود (( که به قول برادر بزرگوارمان علی آقای قنبری عزیز مدیر وبلاگ صوت داوود فرق وبلاگ صوت داوودی با وبلاگ صوت داوود فقط یک حرف (ی) است که شیرینی فضای مجازی می باشد.)) مراجعه فرمایید .و در آخر شما را دعوت می کنم به استماع تلاوت تازه منتشر شده استاد عبدالباسط سوره رعد.




با سلام خدمت بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی . امروز باز هم شاهد انتشار تلاوت جدیدی از استاد عبدالباسط توسط خانم شدا فواح هستیم که بنده تصمیم گرفتم برای استفاده عموم این تلاوت زیبا را در وبلاگ صوت داوودی قرار دهم. این تلاوت مربوط به سال 1968 میلادی می باشد که استاد در کشور مصر و در مسجد شافعی تلاوت زیبای سوره رعد را انجام داده اند و باید بگویم متأسفانه این تلاوت زیبا به صورت ناقص منتشر شده. امیدوارم از شنیدن این تلاوت زیبا لذت ببرید.


نسخه اصلی منتشر شده با کیفیت صوتی خوب و با حجم 8 مگابایت:
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
حسن عبوسی

نظرات  (۴)

احسنت حبیبیم احسنت
خیلی ممنون
راستی اون سطر اول رو به ترکی گفتم
پاسخ:
تشکر عزیزیم. تشکر سیزین لطفیزدن.
ان‌شاءالله که موفق باشی جناب آقای عبوسی عزیز
هر طور که صلاح می‌دونید و فکر می‌کنید درسته عمل کنید. وبلاگ شما چه با تلاوت‌های صوتی و چه تصویری برای ما جایگاه خودش رو داره و مطمئن باش هر روز به وبلاگت سر می‌زنم.
پاینده باشی!
پاسخ:
تشکر برادر نظر لطفتونه شما همیشه بنده رو با لطف خودتون شرمنده می کنید.

سلام افرین به فعالیت قرانی شما . دعا گویتان خواهم بود.

اگه تونستید تلاوتهای تصویری استاد رو در دهه 50 میلادی بزارید.

در ضمن منم تعدادی تلاوت دارم که احتمال میدم تا حالا نشنیدین. مثلا تلاوت سوره بقره ایات صوم را که در سنین جوانی تلاوت ( البته نه این تلاوتهای ایات صوم را که شما گذاشته بودید) کرده اند ومجلسی هم نیست. در این تلاوت استاد از دستگاه نهاوند نیز استفاده میکنند که معمولا در 98 درصد تلاوتهایشان استفاده نمیکنند. واقعا صدای استاد در این تلاوت از صافی خاصی برخوردار است.

البته باید بگویم که فعلا فقط از طریق شبکه های اجتماعی میتوانم برایتان تلاوت بگذارم.

اینم شمارمه : 09171928245

پاسخ:
با سلام و تشکر از شما برادر بزرگوار  بنده همان طوری که در متن این پست ملاحظه می فرمایید دیگه در زمینه تلاوت های صوتی استاد فعالیت نمی کنم و در زمینه تلاوت های تصویری استاد عبدالباسط هم باید بگویم قدیمی ترین تلاوت تصویری  که از استاد منتشر شده مربوط به سال 1965 می باشد .

سلام برادر

اتفاقا یک فیلم از سال 1958 میلادی تلاوت معروف سوره مدثر - قیامت را یک شخص مصری آن هم فقط 45 ثانیه آن را منتشر کرده.

پاسخ:
اگر منظور شما همون ویدیویی است که به صورت زیرنویس تاریخ آن 1958 یادداشت شده به نظر بنده که این طور نیست و قیافه و حالات صورت استاد به دهه ی هفتاد یا هشتاد میلادی می خورد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی