صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

 عبدالباسط از کشور افغانستان: تلاوت سوره حشر قصار آمریکا رو بذارید



با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. امروز برای شما نسخه اصلی و کامل ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره حشر و قصار را آماده کردم . شاید شما بگویید این ویدیو  حدود 4 یا 5 سال است که منتشر شده است ولی باید بدانید نسخات دیگر دارای کیفیت تصویری  خوبی نیستند ولی بر خلاف آن ها نسخه ای که آقای عبدالرحمن الشعلان منتشر فرموده اند دارای کیفیت تصویری خوبی است که بنده تصمیم گرفتم آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهم .با تشکر بابت مطالعه متن فوق و بازدید از وبلاگ صوت داوودی.راستی تا از یادم نرفته باید بگویم این ویدیو به صورت فایل rar است و شما عزیزان باید هر سه فایل rar دانلود کنید تا این ویدیو تلاوت استخراج شود و گر نه ویدیو استخراج نمی شود.


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 160 مگابایت:

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۶
حسن عبوسی

نظرات  (۶)

۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۵ عبدالباسط
تشکر دست شما درد نکنه
اگه براتون.امکانش هست تلاوت بقره انشقاق رو تو مدیا فایر آپلود کنید از فورشیرد خیلی درد سر داره
مرسی
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۸ صوت داوود
سلام
من هر سه تا فایل رو دانلود کردم، ولی اکسترکت نمی‌شه و پیغام خطا می‌ده.
پاسخ:
با سلام خدمت برادر گرامی آقای قنبری . بنده در اولین فرصت برنامه ای برای شما ایمیل می کنم شاید که مشکلتان حل شود ولی اگر مشکلتان حل نشد و افراد دیگری هم از این مشکل به بنده خبر دهند. در اولین فرصت ویدیو را به صورت کامل آپلود کرده و در اختیار شما می گذارم.
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۰ صوت داوود
ممنون، با اون برنامه مشکل حل شد.
تا حالا به این مشکل برنخورده بودم، اینه که فکر نمی‌کرده با یه نرم‌افزار دیگه قابل حل باشه.
سلام. در انتهای این محفل،مرحوم استاد عبدالباسط؛دعا می خوانند و البته در نسخه های قبلی دعا ناقص هست اگر در نسخه جدید؛کامل هست لطفا فقط دعای استاد را برایم ایمیل نمایید.تشکر
پاسخ:
دعا کامل کامل نیست ولی از نسخه های دیگر کامل تر هستش.
سلام با تشکر فایل ها استرکت نمیشن لطفا برنامه ای برام بفرستین
پاسخ:
آدرس برنامه رو براتون ایمیل می کنم.
سلام از ایمیلتون تشکر میکنم ولی من برنامه اندروید ندارم حالا هم این فیلم رو با حجم بالا دانلود کردم نمیدونم چیکار کنم که باز بشه ینی فقط از طریق برنامه اندروید میشه بازش کرد اگه راه دیگه ای داره لطفا بهم بگید با تشکر از لطفتون
پاسخ:
نه برادر می تونید با استفاده از برنامه win rar مخصوص سیستم عامل ویندوز هم این کار رو انجام بدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی