صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. امروز به مناسبت اربعین حسینی برای شما نسخه اصلی ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره ابراهیم -قدر را آماده کردم این تلاوت در جنوب کشور آفریقا و در سال 1981 میلادی انجام شده است. شاید شما بگویید این ویدیو سالهاست که منتشر شده ولی باید بدانید این نسخه،نسخه ی اصلی است که در اینترنت منتشر شده و نسخات دیگر از این نسخه کپی برداری شده اند.با تشکر بابت مطالعه متن فوق و بازدید از وبلاگ صوت داوودی.



نسخه با کیفیت خوب و با حجم 155 مگابایت:

www.mediafire.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۱
حسن عبوسی

نظرات  (۲)

سلام. اخیرا ویدیویی چند دقیقه ای از اول محفل تحریم قصار از پاکستان منتشر شده. تلاوت کامل رو داریم ولی چند دقیقه اولش که خوش آمد گویی به استاد هست و قباشو در میاره جدیده.

دیدم که نذاشتید خواستم یادآوری کنم. اگه ندارید بفرستم براتون؟
پاسخ:
نه اتفاقا ویدیوش رو تو dropbox دارم ولی به خاطر این که  ویدیو مربوط به خوش امد گویی مردم به استاد است نه تلاوت ایشان بنده تصمیم گرفتم این ویدیو  را در  وبلاگ قرار ندهم.
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۶ عبدالباسط
سلام تشکر از زحمات شما
لطفا لینک این ویدیویی که آقا محمود میگن رو به ایمیلم بفرستین
پاسخ:
چشم حتما لینک رو براتون می فرستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی