صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

احسان : سلام. ی تلاوت استدیویی قبلا از استاد عبدالباسط دیدم و می خواهم دوباره ببینم. انفطار بروج قدر. با بهترین کیفیت ممکن و همراه با توضیح درباره محل و سال اجرا.

متشکرم



با سلام خدمت بازدید کنندگان وبلاگ صوت داوودی. امروز بنده به خواسته دوست بزرگوارم آقا احسان نسخه اصلی ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره انفطار-بروج-قدر را برای شما آماده کردم. استاد این تلاوت را در کشور آفریقا و در سال 1978 میلادی انجام داده اند. امیدوارم از دیدن این ویدیو تلاوت و شنیدن آیاتی از کلام الله مجید با صدای استاد عبدالباسط لذت ببرید. ( در آخر خدمت شما بازدیدکنندگان محترم باید عرض کنم اطلاع دقیقی درباره ی مکان و زمان این ویدیو تلاوت موجود نیست و اطلاعات ذکر شده فوق به صورت احتمالی می باشد.)


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 146 مگابایت:

www.mediafire.com

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
حسن عبوسی

نظرات  (۵)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۷ صوت داوود
سلام
مگه استاد عبدالباسط در این سال هم به آفریقای جنوبی سفر داشته؟!!
پاسخ:
با سلام خدمت علی آقای بزرگوار راستیتش برادر خود بنده هم تاریخ این ویدیو رو  1981 یا 1982 تخمین می زنم ولی در صفحه یکی از دوستان بزرگوار که ید طولایی در امر انتشار ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ دارند این تاریخ را مشاهده کردم به همین دلیل این تاریخ را ذکر کردم.
سلام. هرکار می کنم دانلود نمیشه. ی صفحه هست ک میگه رو کادر جینگل بانگال دوبار کلیک کن من صدبار می زنم دان نمیشه.

لطفا رفع ایراد.

تلاوت از اکبرالقرا نداشتی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
لینک مستقیم دانلود رو براتون ایمیل می کنم.
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۳ سیدرضامحمدی
باسلام واحترام خاص خدمت آقای عبوسی عزیز، ممنون از زحمات بی کران شما -یه سوال داشتم دیشب از تلوزیون شبکه قرآن برنامه تلاوت های درخواستی از استاد عبدالباسط سوره نساء برای اولین بار پخش شدمن ضبط کردم چون از دیجیتال ضبط شده باید تبدیل بشه، شما دارین یانه که تو وبلاگ بزارین 
ممنون 
پاسخ:
بله نسخه کامل این ویدیو حدود 13-14 دقیقه هست که در اولین فرصت تو وبلاگ می ذارم.
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۱ صوت داوود
خدمتتون عرض کنم که استاد عبدالباسط اولین‌بار در تاریخ 1966/9/26 به دعوت مرکز اسلامی ژوهانسبورگ به آفریقای جنوبی سفر کرد و در شهرهای ژوهانسبورگ، دوربان و کیپ‌تاوی تلاوت‌های ماندگاری انجام داد.
بار دوم استاد در سال 1981 به همراه استاد احمد الرزیقی به آفریقای جنوبی رفت و این دومین و آخرین سفر استاد به این کشور بود.

دربارۀ تلاوتِ این پست، باید بگم احتمالاً‌ اصلاً در آفریقای جنوبی انجام نشده و توثیقی که براش نقل شده به کلی اشتباهه، الله اعلم!
پاسخ:
با سلام و تشکر بابت اطلاعات جامع شما بله این احتمال هم وجود داره که منتشر کنندگان این ویدیو به اشتباه مکان این تلاوت رو بیان کرده باشند در هر صورت از راهنمایی های سازنده شما خیلی خیلی ممنون.
سلام. خسته نباشید
استاد عبدالباسط این تلاوت را در سال 1978 در کشور الجزیره انجام داده اند نه در کشور آفریقای جنوبی.
پاسخ:
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما که برای بهتر شدن کیفیت اطلاعات  وبلاگ بنده حقیر را راهنمایی می فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی