صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 189 مگابایت:

www.mediafire.com

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۰
حسن عبوسی
چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

ابتهال زیبای حب الحسین استاد طه الفشنی

                                              

با سلام خدمت شما بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی.امشب به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و شهادت مظلومانه ی امام حسین (ع) و 72 یار وفادارش در این ماه ابتهال زیبای استاد طه الفشنی را که در وصف امام حسین (ع) خواندند را تقدیم شما بازدیدکنندگان محترم می گردانم. امیدوارم از این ابتهال زیبا لذت ببرید.

دانلود فایل صوتی با حجم 2 مگابایت:

www.mediafire.com

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۸
حسن عبوسی
سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

ویدیو تلاوت کمیاب از استاد عبدالباسط سوره حج


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی امروز برای شما با کیفیت ترین و کامل ترین نسخه موجود از ویدیو تلاوت سوره حج را آماده کردم .شاید شما بپرسید این ویدیو که کیفیت پایینی دارد؟ولی بنده به شما می گویم برای تشخیص کیفیت این ویدیو نسخات مشابه را با این ویدیو مقایسه کنید حتما متوجه خواهید شد که کیفیت تصویر این نسخه نسبت به سایر نسخات چه قدر بهتر است. امیدوارم از شنیدن آیاتی چند از کلام الله مجید با صدای استاد عبدالباسط لذت ببرید.

نسخه با کیفیت خوب و با حجم 26 مگابایت:

PicoFile.com

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۲
حسن عبوسی


باسلام خدمت بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی امروز برای شما نسخه اصلی ویدیو تلاوت بسیار زیبای استاد عبدالباسط سوره ضحی و انشراح را آماده کردم . درست است که این ویدیو چند سالی هست که منتشر شده اما چیزی که این نسخه را از سایر نسخه ها متمایز می سازد کیفیت تصویر بسیار خوب این نسخه می باشد.این ویدیو مربوط به سال 1981 میلادی می باشد و استاد در کشور پاکستان این تلاوت را انجام داده است. امیدوارم از دیدن این ویدیو تلاوت لذت ببرید.

نسخه با کیفیت خوب و با حجم 20 مگابایت:

www.picofile.com

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۰
حسن عبوسی
سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط سوره نور


برای دانلود ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط سوره نور روی لینک زیر کلیک کنید.

www.mediafire.com

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۳
حسن عبوسی



نسخه با کیفیت خوب و با حجم 41 مگابایت:

www.mediafire.com

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۹
حسن عبوسی


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی امروز به مناسبت عید غدیر برای شما عزیزان نسخه کامل ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره احزاب -بلد-قدر را آماده کرده ام که استاد این تلاوت را در سال 1982 و در کشور امارات انجام داده اند .امیدوارم شما عزیزان از  شنیدن آیاتی از کلام الله مجید با صدای استاد عبدالباسط لذت ببرید. با تشکر از شما بازدیدکنندگان محترم بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی. (توجه داشته باشید که این ویدیو تلاوت به صورت فایل rar است و وقتی از فایل rar خارج شود حجمی معادل 280 مگابایت دارد)

نسخه با کیفیت خوب و با حجم 195 مگابایت:

www.mediafire.com

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۸
حسن عبوسی


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی امروز به مناسبت عید غدیر برای شما عزیزان نسخه کامل ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره احزاب و قصار السور را آماده کرده ام که استاد این تلاوت را در سال 1986 و در کشور عراق انجام داده اند .امیدوارم شما عزیزان از  شنیدن آیاتی از کلام الله مجید با صدای استاد عبدالباسط لذت ببرید. با تشکر از شما بازدیدکنندگان محترم بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.

نسخه با کیفیت خوب و با حجم 93 مگابایت:

www.4shared.com 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۹
حسن عبوسی

   

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. امروز برای شما نسخه اصلی ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره یونس را آماده کردم که از هر جهت با نسخه های مشابه چه از نظر صدا و چه تصویر قابل مقایسه نیست زیرا نسخه های مشابه این ویدیو یا دارای کیفیت تصویری خوبی نیستند یا دارای کیفیت تصویری خوبی هستند ولی صدای این نسخه ها دارای اکو می باشد که به شخصه زیاد باب میل بنده نیست. ولی این نسخه هم دارای کیفیت تصویری و هم صوتی بدون اکوی خوبی است و در آخر لازم به ذکر است بگویم این نسخه،نسخه ی اصلی است که آقای محمد مهدی در اینترنت منتشر کردند و نسخات دیگر از این نسخه کپی برداری شده اند.با تشکر بابت مطالعه متن فوق و بازدید از وبلاگ صوت داوودی.

نسخه با کیفیت خوب و با حجم 74 مگابایت:

www.4shared.com

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۱
حسن عبوسی
پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

ویدیو تلاوت استاد عبدالباسط سوره مؤمنون


نسخه با کیفیت خوب و با حجم 26 مگابایت:

www.mediafire.com

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۱
حسن عبوسی