صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

صوت داوودی

ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط

با سلام خدمت شما بینندگان محترم وبلاگ صوت داوودی. این وبلاگ راه اندازی شده است تا ویدیو تلاوت های قاریان بزرگ به ویژه استاد عبدالباسط را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما پیشنهاد یا در خواست ویدیو تلاوت های استاد عبدالباسط را دارید می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر بنده را در جریان بگذارید تا بنده ویدیو درخواستی شما را در وبلاگ قرار دهم. با تشکر از شما دوستان عزیز و قرآن دوست بابت بازدید از وبلاگ صوت داوودی.
hasanabousi@gmail.com


نسخه اصلی ضبط شده با کیفیت عالی و با حجم 88 مگابایت:

www.mediafire.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
حسن عبوسی

نظرات  (۲)

احسنتم بارک الله فیک
الله یفتح علیک یا عم
پاسخ:
شکرا کثیرا یا اخی الفاضل شکرا.
و درباره ویدیو تلاوت سوره فصلت هم باید بگم چرا برادر این ویدیو رو هم دارم که اتفاقا در وبلاگ هم گذاشتم و شما می توانید اون رو از آدرس زیر مشاهده کنید.
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۶ عبدالباسط
سلام تشکر دستتون درد نکنه
این تلاوت رو از کجا گرفتید؟
پاسخ:
با سلام خدمت برادر قرآنی بزرگوار و تشکر بابت نظرتان این تلاوت را با گشتن  فراوان در سایت های عربی پیدا کردم که البته لینک دانلود آن زیاد مناسب نبود و به سختی دانلود کردم و به همین خاطر مجبور شدم برای راحتی کار بازدیدکنندگان محترم اون رو تو مدایا فایر آپلود کنم و در اختیار شما دوستان بزرگوار قرار دهم.
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی